• SANTORINI

    SANTORINI

  • SANTORINI

    SANTORINI

  • ZAKYNTHOS

    ZAKYNTHOS

  • LEYKADA

    LEYKADA

  • KEFALLONIA

    KEFALLONIA

  • KERKYRA

    KERKYRA

  • RODOS

    RODOS

GADGETS FOR BLOGS

YouTube GITHUB glitch.com JSBIN Start.me JSFIDDLE CODEPLY PASTEBIN.COM Repl.it CODEPEN CODEPEN

ΠΩΣ ΒΑΖΩ CHAT ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ (20 ON LINE SERVICES)

CHAT
ΠΩΣ ΒΑΖΩ CHAT ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ (20 ON LINE SERVICES)
Παρακάτω έχω συγκεντρώσει 20 free chats που μπορείτε να ενσωματώσετε δωρεάν στο blog σας. Είναι όλα δωρεάν αλλά να προσέξετε τι περιορισμούς έχει το καθένα από αυτά και να επιλέξετε το καλύτερο. Εγώ έχω επιλέξει το chatago.com το οποίο διαθέτει εικόνα προφίλ, δεν σβήνει τις συζητήσεις μετά από ένα διάστημα, έχει δυνατότητα ενεργών links και ρυθίζεται πλήρως ως προς την εμφάνιση τα χρώματα και το μέγεθος. Νομίζω είναι το καλύτερο από όλα. Δείτε όμως και τα υπόλοιπα έχουν και αυτά αξιόλογες δυνατότητες.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

► Γράψτε το σχόλιό σας στο λευκό κουτί και αν θέλετε να ειδοποιηθήτε για την απάντηση τσεκάρετε το κουτάκι "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις".

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.