ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ ΣΤΟ BLOG ΣΑΣ
Με το παρακάτω script μπορείτε να εμφανίσετε στο blog σας ένα
εορταστικό εφέ με έγχρωμα πυροτεχνήματα που εκτοξευονται από το κάτω μέρος του blog σας προς
το επάνω μέρος και σκάνε το ένα μετά το άλλο σε διάφορα σημεία του blog σας.
Τα χρώματα αλλάζουν εάν αλλάξετε τους 6ψήφιους κωδικούς που έχουν μπροστά τους
το σύμβολο της δίεσης # στην 4η γραμμή του κώδικα script. Το μέγεθος των πυροτεχνημάτων ρυθμίζετε εάν αλλάξετε
το νούμερο 24 στην 43η και στη 46η γραμμή του κώδικα.
Ο
χρόνος που μένουν φωτεινά τα αστεράκια που σκάνε από τα πυροτεχνήματα
ρυθμίζεται αλλάζοντας το νούμερο 24 που υπάρχει 2 φορές στην 96η
γραμμή του κώδικα. Το μέγεθος των έγχρωμων αστεριών που σκάνε από τα
πυροτεχνήματα ρυθμίζεται αλλάζοντας το νούμερο 24 στην 101η γραμμή
του κώδικα. Το gadget το έχω ενσωματωσεί ήδη και μπορείτε να το δείτε σε
λειτουργία σε αυτήν εδώ την ανάρτηση.
<script>
var bits=256;
var speed=48;
var bangs=8;
var colours=new Array("#33FFFF",
"#FFFF00", "#A11111", "#00CC00",
"#FF6600", "#740777", "#255720",
"#115599");
var bangheight=new Array();
var intensity=new Array();
var colour=new Array();
var Xpos=new Array();
var Ypos=new Array();
var dX=new Array();
var dY=new Array();
var stars=new Array();
var decay=new Array();
var swide=900;
var shigh=900;
var boddie;
if (typeof('addRVLoadEvent')!='function') function addRVLoadEvent(funky)
{
var oldonload=window.onload;
if (typeof(oldonload)!='function') window.onload=funky;
else window.onload=function() {
if (oldonload) oldonload();
funky();}}
addRVLoadEvent(light_blue_touchpaper);
function light_blue_touchpaper() { if (document.getElementById) {
var i;
boddie=document.createElement("div");
boddie.style.position="fixed";
boddie.style.top="0px";
boddie.style.left="0px";
boddie.style.overflow="visible";
boddie.style.width="24px";
boddie.style.height="24px";
boddie.style.backgroundColor="transparent";
document.body.appendChild(boddie);
set_width();
for (i=0; i<bangs; i++) {
write_fire(i);
launch(i);
setInterval('stepthrough('+i+')', speed);}}}
function write_fire(N) {
var i, rlef, rdow;
stars[N+'r']=createDiv('|', 24);
boddie.appendChild(stars[N+'r']);
for (i=bits*N; i<bits+bits*N; i++) {
stars[i]=createDiv('*', 24);
boddie.appendChild(stars[i]);}}
function createDiv(char, size) {
var div=document.createElement("div");
div.style.font=size+"px arial";
div.style.position="absolute";
div.style.backgroundColor="transparent";
div.appendChild(document.createTextNode(char));
return (div);}
function launch(N) {
colour[N]=Math.floor(Math.random()*colours.length);
Xpos[N+"r"]=swide*0.5;
Ypos[N+"r"]=shigh-5;
bangheight[N]=Math.round((0.5+Math.random())*shigh*0.4);
dX[N+"r"]=(Math.random()-0.5)*swide/bangheight[N];
if (dX[N+"r"]>1.25)
stars[N+"r"].firstChild.nodeValue="/";
else if (dX[N+"r"]<-1.25)
stars[N+"r"].firstChild.nodeValue="\\";
else stars[N+"r"].firstChild.nodeValue="|";
stars[N+"r"].style.color=colours[colour[N]];}
function bang(N) {
var i, Z, A=0;
for (i=bits*N; i<bits+bits*N; i++) {
Z=stars[i].style;
Z.left=Xpos[i]+"px";
Z.top=Ypos[i]+"px";
if (decay[i]) decay[i]--;
else A++;
if (decay[i]==24) Z.fontSize="24px";
else if (decay[i]==7) Z.fontSize="24px";
else if (decay[i]==1) Z.visibility="hidden";
if (decay[i]>1 &&
Math.random()<.1) {
Z.visibility="hidden";
setTimeout('stars['+i+'].style.visibility="visible"', speed-1);}
Xpos[i]+=dX[i];
Ypos[i]+=(dY[i]+=1.25/intensity[N]);}
if (A!=bits) setTimeout("bang("+N+")", speed);}
function stepthrough(N) {
var i, M, Z;
var oldx=Xpos[N+"r"];
var oldy=Ypos[N+"r"];
Xpos[N+"r"]+=dX[N+"r"];
Ypos[N+"r"]-=4;
if (Ypos[N+"r"]<bangheight[N]) {
M=Math.floor(Math.random()*4*colours.length);
intensity[N]=5+Math.random()*5;
for (i=N*bits; i<bits+bits*N; i++) {
Xpos[i]=Xpos[N+"r"];
Ypos[i]=Ypos[N+"r"];
dY[i]=(Math.random()-0.5)*intensity[N];
dX[i]=(Math.random()-0.5)*(intensity[N]-Math.abs(dY[i]))*1.25;
decay[i]=24+Math.floor(Math.random()*24);
Z=stars[i];
if (M<colours.length) Z.style.color=colours[i%2?colour[N]:M];
else if (M<2*colours.length) Z.style.color=colours[colour[N]];
else Z.style.color=colours[i%colours.length];
Z.style.fontSize="24px";
Z.style.visibility="visible";}
bang(N);
launch(N);}
stars[N+"r"].style.left=oldx+"px";
stars[N+"r"].style.top=oldy+"px";}
window.onresize=set_width;
function set_width() {
var sw_min=999999;
var sh_min=999999;
if (document.documentElement
&& document.documentElement.clientWidth) {
if (document.documentElement.clientWidth>0) sw_min=document.documentElement.clientWidth;
if
(document.documentElement.clientHeight>0)
sh_min=document.documentElement.clientHeight;}
if
(typeof(self.innerWidth)!="undefined" && self.innerWidth) {
if (self.innerWidth>0 && self.innerWidth<sw_min)
sw_min=self.innerWidth;
if (self.innerHeight>0 && self.innerHeight<sh_min)
sh_min=self.innerHeight;}
if (document.body.clientWidth) {
if (document.body.clientWidth>0 && document.body.clientWidth<sw_min)
sw_min=document.body.clientWidth;
if (document.body.clientHeight>0
&& document.body.clientHeight<sh_min)
sh_min=document.body.clientHeight;}
if (sw_min==999999 || sh_min==999999)
{
sw_min=900;
sh_min=900;}
swide=sw_min;
shigh=sh_min;}
</script>
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
► Γράψτε το σχόλιό σας στο λευκό κουτί και αν θέλετε να ειδοποιηθήτε για την απάντηση τσεκάρετε το κουτάκι "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις".
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.