• SANTORINI

    SANTORINI

  • SANTORINI

    SANTORINI

  • ZAKYNTHOS

    ZAKYNTHOS

  • LEYKADA

    LEYKADA

  • KEFALLONIA

    KEFALLONIA

  • KERKYRA

    KERKYRA

  • RODOS

    RODOS

GADGETS FOR BLOGS

YouTube GITHUB glitch.com JSBIN Start.me JSFIDDLE CODEPLY PASTEBIN.COM Repl.it CODEPEN CODEPEN

ΠΩΣ ΒΑΖΩ FORUM ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ (12 on line services)

FREE FORUM
ΠΩΣ ΒΑΖΩ FORUM ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ (12 on line services)
Παρακάτω έχω συγκεντρώσει 12 δωρεάν Forums για ενσωμάτωση στο blog σας. Συνήθως όλα τα forums δίνουν κώδικα ενσωμάτωσης αλλά αν τυχόν δεν τον βρίσκετε ή δεν έχουν τότε παίρνετε τη διεύθυνση url του forum σας και τη βάζετε ανάμεσα σε iframe. Για παράδειγμα εμένα μου δίνει το Forum διεύθυνση url http://widgets.freeforums.net  ο κώδικας ενσωμάτωσης θα είναι ο εξής <iframe frameborder ="0" width="960" heght="750" src="http://widgets.freeforums.net"></iframe>  Αν δεν σας βολεύουν οι διαστάσεις αλλάζετε τα γαλάζια νούμερα και το προσαρμόζετε στο πλάτος και στο ύψος που θέλετε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

► Γράψτε το σχόλιό σας στο λευκό κουτί και αν θέλετε να ειδοποιηθήτε για την απάντηση τσεκάρετε το κουτάκι "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις".

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.